a kind of fish.
a net, a web
- Long kisim pis, yumi ken hukim ol o yusim umben.
To catch fish, we can use fishing lines with hooks or fishing nets.
- Ol i wokim umben bilong pis.
They make fishing nets.
- Spaida i wokim umben long diwai.
The spider spun a web in a tree.
hurray, to applaud, to cheer
- Ol sumatin i amamas long tisa na ol i givim ure long em.
The students gave the teacher a cheer.
a coastal tree whose fruit is used to stun fish
- Ol i yusin pikinini bilong utun long kilim pis.
They use the fruit of the utun tree to stun fish.