a leech (also snek bilong dringim blut).
- rubbish; karim rabis i go ausait take the rubbish out;
- poor, low class or status; ol taun i pulap long rabis lain there are many poor people in towns;
- worthless, useless; ol sekonhan klos yu karim i kam, ol i rabis tru the second-hand clothes you brought me are really useless.
- ridicule, put someone down, denigrate; papa i kros na rabisim mi my father was angry and put me down;
- make fun of; ol meri i rabisim danis bilong mipela the women made fun of our dancing.
a poor man or woman, a beggar, someone of low status; no gat wanpela man long lukautim ol rabisman bilong taun nobody helps the urban poor.
backpack, rucksack; kaikai i stap long raksak the food is in the backpack.
rugby; mi sapotim Blus long ragbi I support the Blues in rugby.
the south-east trade winds (May to October for the north coast of mainland PNG); long taim bilong rai, i no gat ren long Madang in the south-east season, it does not rain in Madang; i no taim bilong rai it is not the dry season.
the Rai Coast (in Madang Province).
a rifle; polis i karim raifol i kam armed police are on their way. (see gan).