1. shake, shove, push
- Sakim kanu i go longwe long bris.
Push the canoe away from the wharf.
2. sack, to sack
- sakim tok (sack talk) to disobey or contradict
- No ken sakim tok bilong tisa, yu mas harim na bihainim gut.
You cannot ignore your teacher’s instructions, listen and obey well.
- Em i man bilong sakim tok.
He is a disobedient person.
3. to pack
- Sakim kopra long bek.
Pack the copra in the bag.
4. to reject, to ignore
- Ol raskol i save sakim lo bilong kantri bilong yumi.
Criminals reject the laws of our country.