1. road, path
- Bihainim dispela rot na bai yu kamap long ples.
Follow this road and you will arrive at the village.
- Em i wokabaut long rot.
She is walking along the road.
- rot bilong bisnis road of business
- rot bilong kastam customary road
- rot bilong kargo road of cargo, alluding to cargo cults
2. way of life
- bihainim rot bilong tumbuna follow the traditional way
3. directions, instructions
- Bihainim rot insait long buk na yu ken kukim banana kek.
Follow the instructions in the book and you will be able to bake a banana cake.
See also: Roads in Papua New Guinea