- I am going to look for yams in the market.
Mi go painim yam long maket.
1. (garden) gaden
2. (measurement) yat, tripela fut
1. (string) string
2. (story) stori
- He has yaws on his feet.
Tambirua i bagarapim lek bilong em.
noun yia, krismas
- Two years have passed.
Tupela yia i go pinis.
verb strongpela laik
- I yearn to travel overseas.
Mi gat strongpela laik long raun i go ovasis.
- Mother wants to bake bread, but she has no yeast.
Mama i laik wokim bret, tasol em i no gat yis.
- I hear a lot of yelling on the road.
Mi harim planti bikmaus long rot.
adjective yelo, yelopela
- Only the yellow ones are ripe.
Ol yelopela tasol i mau.