Skip to content
noun tok win; tok nating
- It’s just a rumour, I am not married.
Em i tok win tasol, mi no marit yet.
1. ran, ron
- The children are running to school.
Ol pikinini i ran i go long skul.
- He will run in the election.
Em bai ran long ileksen.
- I run this business myself.
Mi yet bosim dispela bisnis.
- The fence runs around my property.
Banis i raunim graun bilong mi.
- The store has run out of rice.
Stua i sot long rais.
noun bilong ples, rurel
- The government said rural areas should have priority.
Gavman i tok ol rurel eria bai i mas go pas.
- I am tired of the city and want to move to a rural area.
Mi les long taun na laik i go stap long ples.
- There is rust on the fender of the car.
Ros i stap long penda bilong kar.
- iron rusts ain i save ros