noun taragau i plai long nait.
- my own house haus bilong mi yet
- Sibona did it on his own.
Sibona mekim em yet.
- This is her own book.
Dispela em buk bilong em yet.
- He cut his own finger.
Em i katim pinga bilong em yet.
- Who can write their own name?
Husat i ken raitim nem bilong em yet?
- I own a car.
Mi gat ka.
noun papa, mama
- the owner of the land papa graun, mama graun
- Who is the owner of this dog?
Husat i papa (mama) bilong dispela dok?
- We have to ask the owner of the land first.
Yumi mas askim papa graun pastaim.
noun (plural oxen) bikpela bulmakau.
- oyster shell skin kina