1. (enthusiastic) hat, traim hat
- he doesn’t look too keen.
em i no luk olsem em i hat long dispela samting.
- John was keen to learn to drive.
Jon em i traim hat long kisim save long draiv.
2. (committed) wok strong, gat laik
- Herman is a keen worker.
Herman i strong long wok.
- he is keen to win.
em i gat laik long win.
1. holim, lukautim
- to keep a secret holim tok hait
- to keep the laws holim of lo
- to keep a promise holim promis
- to keep someone’s money holim mani
- I am keeping his money for him.
mi holim mani bilong em.
2. keep straight on go olsem
3. keep from (abstain) tambu
- to keep from smoking tambu long smok
4. keep quiet! sarap!, pasim maus!
5. keep back pasim
- they kept her back in hospital overnight.
ol i pasim em long haus sik long wanpela nait.
6. to keep on doing mekim olgeta taim
- don’t keep on talking.
no ken mekim toktok olgeta taim.
7. to keep clear of klia long
- keep clear of trouble klia long ol trabel
8. kept by (at) stap long
- the cars are kept inside the fence.
ol ka i stap insait long banis.