- She is able to write.
Em i save long rait.
- I am able to do it.
Mi save long mekim.
- Village people are able to plant food.
Ol manmeri long ples i save long planim kaikai.
2. (physically capable) inap
- I am (physically able) to stand this post up.
Mi inap sanapim dispela pos.
- She cannot (is not physically able to) harvest sweet potato.
Em i no inap kamautim kaukau.
- Are you able to go to town?
Yu inap go long taun?
- He isn’t able to get the fruit.
Em i no inap long kisim pikinini bilong diwai.
- Will you be able to finish this job?
Bai yu inap pinisim dispela wok?
adjective fit, fitman, fitmeri, strongpela
- able-bodied man strongpela man
adjective narakain, i no stret
- His behaviour is abnormal.
Pasin bilong em i narakain stret.