- Come along!
Kaman, yumi go!
- Come quickly!
- When the rain comes, they go in the house.
Taim ren i kam, ol i save go insait long haus.
- Did the goods come?
Ol kago i kam?
- Nick came by bike.
Nik kam long wilwil.
2. em bilong
- Wai comes from Kainantu.
Wai, em bilong Kainantu.
3. to come down (the stairs) yu kam daun
4. to come up kamap, kam antap
- The sun comes up.
San i kamap.
5. to come in kam insait
- come and get kam na kisim
- My father is coming for me.
Papa bai kam long kisim mi.
6. to come empty-handed or without a special purpose kam nating
7. to come back kam bek
- She’s coming back to fetch something.
Em i kam bek long kisim wanpela samting.
8. to come off (a button or handle, for example) i lus, i kamaut
9. to come out kamaut
- The crocodile came out of the water.
Pukpuk i kamaut long wara pinis.
10. to come up to bungim, kam bungim
- Lyn came up to me in the yard.
Lyn i bungim mi long banis.