1. to shout or yell loudly
- Yu no ken bikmaus, mi inap harim gut.
Do not shout, I can hear you.
- Polis i bikmaus long ol meri i salim buai.
The police are shouting at the woman selling betelnut.
- Yu no bikmaus long mi.
Don’t yell at me.
2. shouting, yelling
- Mi harim planti bikmaus long rot.
I hear a lot of shouting on the road.
- Yu harim bikmaus bilong ol?
Do you hear their shouts?
3. to be cheeky or smart
- Pikinini i no ken bikmaus long skul.
Children should not be cheeky at school.
4. a loudspeaker