1. to follow, to obey, to copy, act like
- bihainim maus (behind mouth) to repeat after the speaker
- Em i bihainim maus bilong tisa.
He follows the teacher’s words.
- Bihainim maus bilong mi.
Repeat what I say; repeat my words.
- Ol i bihainim rot.
They followed the road.
- Ol raskol bihainim em.
Rascals followed him.
- bihainim lo bilong gavman to follow the law
- bihainim tok (behind talk) to follow instruction
- No ken bihainim pasin bilong pikinini!
Don’t act like a child!
2. bihainim lek mak to track
- Em i bihainim lek mak bilong muruk.
He tracked the cassowary.