1. edge, border, side, boundary, limit
- arere long riva the river bank
- arere bilong klos the hem of dress
- Haus i stap long arere bilong taun.
The house is at the edge of the town.
- Save bilong God i no gat arere.
God’s wisdom has no limit.
2. alongside, along, next to
- sindaun arere long mi sit down next to me
- Sindaun arere long wara.
Sit at the edge of the water.
- O, mipela i lukim planti viles ya we ol i stap arere long wara.
Oh, we saw many villages on the river bank.
- Ples i stap arere long wara.
The village is beside the river.
- Mani em i stap arere long bokis em i bilong mi.
The money which is beside the box is mine.
3. to wait for, to lie in wait, to lie in ambush for
- Em i arere long birua.
He is lying wait for his enemy.