1. on top, up, above, surface, upwards
- Balus i go antap.
The plane is taking off.
- Skul fi i go antap.
School fees are going up.
- Prais bilong ol kaikai i go antap pinis.
The price of foodstuffs has gone up.
- Wokim glas i go antap.
Wind up a window.
- I gat sampela haus i go antap tru long Mosbi nau.
There are some very high buildings in Port Moresby now.
2. the top, the surface
- antap bilong maunten summit of the mountain
- go antap long diwai climb a tree
- han antap forearm
- lek antap upper leg
- sikau bilong antap tree kangaroo
3. as well as, in addition to
- Antap long em, ol i bin kaikai moa.
As well as that, they ate a lot.
- Mi antap long yu.
I am superior to you.