conjunction maski, tasol
- Although you cannot see the wind, you can feel it.
Maski yu no lukim win, yu yet ken pilim.
- Although he works hard, he doesn’t learn quickly.
Maski em i wokhat tru, em i no kisim save kwiktaim.
- I still go to town, although I am sick.
Maski mi sik, mi save go yet long taun.
- He is still dirty, although he washes every day.
Maski em i waswas olgeta de, em i doti yet i stap.
- I still go to town, although I am always sick.
Mi save go yet long taun, tasol mi sik i stap.